Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32454
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Hương
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:20Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:20Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332496en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32454-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.193-206 - ISSN.2734-9306en
dc.subjectKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleMột số yếu tố tác động đến quyết định chọn mua mặt hàng trang trí nội thất phòng khách của khách hàng tại Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting consumer’s purchase decision on interior decoration for living room in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextreserved-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv404S2021193.pdf373.14 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Jan 9, 2025

Download(s)

1
checked on Jan 9, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.