Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32435
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Thanh Tú
dc.contributor.authorTrần, Văn Tuấn
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:14Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:14Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332464en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32435-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.17-29 - ISSN.2734-9306en
dc.subjectKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua lặp lại sản phẩm trị nám của phụ nữ tại Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting women’s intention of repeatedly buying melasma treatment products in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv404S2021016.pdf
  • Size : 382,93 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.