Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32404
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Công Thiên Đỉnh
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:06Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:06Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332415en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32404-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chi Công thương - 2021 - no.15 - tr.27-31 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chi Công thươngen
dc.titleVai trò của tổ chức xã hội bảo vệ người tiêu dùng trong việc giải quyết tranh chấp tiêu dùng = The role of social organizations which protect consumer rights in resolving consumer disputesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S152021027.pdf
  • Size : 493,45 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.