Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32360
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Thu Hương
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Huyền
dc.date.accessioned2023-12-12T08:16:54Z-
dc.date.available2023-12-12T08:16:54Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332368en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32360-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chi Công thương - 2021 - no.13 - tr.364-369 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chi Công thươngen
dc.titleNghiên cứu dự định quay lại thông qua sự hài lòng của khách hàng đối với sản phẩm và dịch vụ tại chuỗi cửa hàng The Coffee House trên địa bàn thành phố Đà Nẵng = A study on the intention of customers to return to The Coffee House's stores in Da Nang City via assessing the customer satisfactionen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S132021364.pdf
  • Size : 824,8 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.