Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKimie, Tagawa
dc.contributor.authorTaishi, Takezawa
dc.contributor.authorTetsuro, Takeda
dc.date.accessioned2023-12-12T08:11:39Z-
dc.date.available2023-12-12T08:11:39Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332259en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32238-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.4AB - tr.39-47 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleMối tương quan giữa đánh giá nhận thức, đối phó và phản ứng căng thẳng của học sinh có nhu cầu y tế liên quan đến rối loạn tâm thần = Correlation between cognitive evaluation, coping, and stress response of students with medical needs related with psychosomatic disordersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS4AB2021039.pdf
  • Size : 277,53 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.