Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32230
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Châu
dc.date.accessioned2023-12-12T08:11:37Z-
dc.date.available2023-12-12T08:11:37Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332239en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32230-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.4C - tr.197-206 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleThực trạng tổ chức hoạt động khám phá khoa học nhằm phát triển vốn từ cho trẻ mẫu giáo 3 – 4 tuổi = The situation of organizing activities of scientific discovery to develop vocabulary for kingergarten children from 3 to 4 years olden
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS4C2021197.pdf
  • Size : 534,36 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.