Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32153
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Sĩ Lâm
dc.contributor.authorHoàng, Thị Huyền Mai
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hương Thảo
dc.contributor.authorVũ, Thảo Nhi
dc.date.accessioned2023-12-12T08:11:16Z-
dc.date.available2023-12-12T08:11:16Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332096en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32153-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chi Công thương - 2021 - no.12 - tr.155-161 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chi Công thươngen
dc.titleNâng cao vị thế các nhà cung cấp ngành ô tô Việt Nam trong tương quan mối quan hệ với các công ty đa quốc gia = Promoting the role of Vietnamese suppliers in the automotive supply chain of multinational companiesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S122021155.pdf
  • Size : 896,2 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.