Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32087
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Quỳnh Lệ
dc.date.accessioned2023-12-12T08:10:58Z-
dc.date.available2023-12-12T08:10:58Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=331938en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32087-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chi Công thương - 2021 - no.14 - tr.282-287 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chi Công thươngen
dc.titlePhát triển hoạt động Influencer marketing cho các doanh nghiệp nhỏ tại Việt Nam = Promoting the use of influencer marketing in small-sized enterprises in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S142021282.pdf
  • Size : 804,38 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.