Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32070
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Y Lan
dc.date.accessioned2023-12-12T08:10:54Z-
dc.date.available2023-12-12T08:10:54Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=331891en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32070-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chi Công thương - 2021 - no.14 - tr.193-198 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chi Công thươngen
dc.titlePhân tích các quan điểm của trường phái tâm lý học nhận thức, tâm lý học nhân văn và rút ra những nguyên tắc vận dụng trong quá trình giáo dục người học = Analyzing theories of cognitive psychology and humanistic psychology, and principles for educational activitiesen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S142021193.pdf842.18 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.