Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31947
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Minh Trang
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Minh Tâm
dc.date.accessioned2023-12-12T08:10:19Z-
dc.date.available2023-12-12T08:10:19Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333160en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31947-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.5 - tr.45-54 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleThúc đẩy khả năng ghi nhớ từ vựng tiếng Anh của học sinh trung học cơ sở qua bài kiểm tra = Promoting middle school students’ english vocabulary retention via quizleten
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157V66GDS052021045.pdf333.04 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.