Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31945
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Văn Tuyên
dc.contributor.authorTrần, Nhật San
dc.date.accessioned2023-12-12T08:10:19Z-
dc.date.available2023-12-12T08:10:19Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333164en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31945-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.5 - tr.91-104 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleSinh viên chuyên ngành tiếng Anh sử dụng các chiến lược học tập tự điều chỉnh trong các khóa học viết tiếng Anh ở trình độ đại học = English-majored students’ use of self-regulated learning strategies in english writing courses at tertiary levelen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS052021091.pdf
  • Size : 281,76 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.