Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31938
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nguyễn, Thị Mai Thủy | |
dc.date.accessioned | 2023-12-12T08:10:17Z | - |
dc.date.available | 2023-12-12T08:10:17Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333152 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31938 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.4 - tr.167-183 - ISSN.2354-1075 | en |
dc.subject | Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) | en |
dc.title | Tác động của dạy học toán theo bối cảnh đến việc hiểu khái niệm Tích phân xác định của sinh viên ngành kinh tế = The impact of contextual teaching and learning in mathematics on economics students’ conceptual understanding of the definite integral | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.