Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31938
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mai Thủy
dc.date.accessioned2023-12-12T08:10:17Z-
dc.date.available2023-12-12T08:10:17Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333152en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31938-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.4 - tr.167-183 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleTác động của dạy học toán theo bối cảnh đến việc hiểu khái niệm Tích phân xác định của sinh viên ngành kinh tế = The impact of contextual teaching and learning in mathematics on economics students’ conceptual understanding of the definite integralen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS042021167.pdf
  • Size : 1,12 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.