Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31923
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hoài Thương
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Thảo
dc.contributor.authorLê, Thị Hiền
dc.date.accessioned2023-12-12T08:10:12Z-
dc.date.available2023-12-12T08:10:12Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333105en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31923-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.4 - tr.109-120 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleThực trạng và đề xuất quy trình sử dụng video làm mẫu giáo dục kĩ năng kết bạn cho thiếu niên rối loạn phổ tự kỉ = Current status and proposed process of using videos as a model for education of friend skills for adolescents with autism spectrum disordersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS042021109.pdf
  • Size : 444,73 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.