Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31923
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hoài Thương
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Thảo
dc.contributor.authorLê, Thị Hiền
dc.date.accessioned2023-12-12T08:10:12Z-
dc.date.available2023-12-12T08:10:12Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333105en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31923-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.4 - tr.109-120 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleThực trạng và đề xuất quy trình sử dụng video làm mẫu giáo dục kĩ năng kết bạn cho thiếu niên rối loạn phổ tự kỉ = Current status and proposed process of using videos as a model for education of friend skills for adolescents with autism spectrum disordersen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V66GDS042021109.pdf444.73 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.