Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31900
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Trang
dc.contributor.authorVũ, Đình Phượng
dc.date.accessioned2023-12-12T08:10:05Z-
dc.date.available2023-12-12T08:10:05Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333075en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31900-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.3 - tr.220-228 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleĐặc điểm nhiệm vụ đánh giá xác thực trong dạy học môn toán theo hướng phát triển năng lực cho học sinh tiểu học = Characteristics of authentic assessment tasks in teaching maths oriented to competency development for primary studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS032021220.pdf
  • Size : 425,75 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.