Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31896
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Phương Chi
dc.date.accessioned2023-12-12T08:10:04Z-
dc.date.available2023-12-12T08:10:04Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333069en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31896-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.3 - tr.174-186 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleVận dụng các kĩ thuật đánh giá vì sự tiến bộ học tập trong dạy học các học phần phương pháp dạy học môn toán ở trường sư phạm = Applying "assessment for learning" strategies in teaching mathematics education courses at pedagogical universitiesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS032021174.pdf
  • Size : 483,5 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.