Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31889
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Tròn
dc.contributor.authorNguyễn, Lê Mẫn
dc.contributor.authorLê, Nguyễn Phương Anh
dc.contributor.authorChung, Quan Tiến
dc.date.accessioned2023-12-12T08:10:02Z-
dc.date.available2023-12-12T08:10:02Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333065en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31889-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.3 - tr.144-154 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleThực trạng tự học và các yếu tố ảnh hưởng đến hoạt động tự học của sinh viên khoa khoa học xã hội và nhân văn trường đại học Cần Thơ = The current status quo of self-learning and factors affecting self-study activities of students in School of Social Sciences and Humanities, Can Tho Universityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS032021144.pdf
  • Size : 436,51 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.