Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31869
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Phương Thảo
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Ánh
dc.contributor.authorNguyễn, Diệu Cúc
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hoàng Yến
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Hạnh
dc.date.accessioned2023-12-12T08:09:56Z-
dc.date.available2023-12-12T08:09:56Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333043en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31869-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.3 - tr.11-23 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleXây dựng khung lí thuyết về năng lực nghề nghiệp giáo viên trong bối cảnh giáo dục phát triển bền vững tại Việt Nam = Theoretical framework for developing teachers’ professional competence in the context of education for sustainable development in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS032021011.pdf
  • Size : 656,86 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.