Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31864
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Kiệm
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Trâm Anh
dc.date.accessioned2023-12-12T08:09:55Z-
dc.date.available2023-12-12T08:09:55Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333040en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31864-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.23 - tr.314-325 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleỨng dụng mô hình định lượng đánh giá sự hài lòng của khách hàng cá nhân đối với dịch vụ bán lẻ tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và Phát triển Việt Nam (BIDV) chi nhánh Bình Dương = Using the quantitative model to assess the satisfaction of individual customer satisfaction with retail services provided by the Bank for Investment and Development of Vietnam (BIDV) - Binh Duong Province Branchen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S232021314.pdf1.39 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

3
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.