Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31841
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mai Hương
dc.contributor.authorTrịnh, Thị Khánh Hoà
dc.date.accessioned2023-12-12T08:09:48Z-
dc.date.available2023-12-12T08:09:48Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333004en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31841-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.2 - tr.57-66 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleNghiên cứu chiến lược học từ vựng tiếng Anh của sinh viên là người dân tộc thiểu số tại một trường thuộc khu vực miền núi Việt Nam = Vocabulary learning strategies used by ethnic minorities college students from a mountainous area of Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V66GDS022021057.pdf542.03 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.