Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31823
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKiều, Phương Thùy
dc.contributor.authorNguyễn, Chí Trung
dc.contributor.authorHồ, Cẩm Hà
dc.date.accessioned2023-12-12T08:09:43Z-
dc.date.available2023-12-12T08:09:43Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332972en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31823-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.1 - tr.155-167 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleXây dựng khung đánh giá năng lực tự học môn tin học của học sinh trung học phổ thông = Creating a frame for assessment of ICT competence of students in High schoolsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V66GDS012021155.pdf511.79 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.