Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31807
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Le, Nguyen Thao Thy | |
dc.date.accessioned | 2023-12-12T08:09:40Z | - |
dc.date.available | 2023-12-12T08:09:40Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332949 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31807 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa - 2021 - no.2 - tr.214-225 - ISSN.2525-2674 | en |
dc.subject | Khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa | en |
dc.title | Tác động của viết nhật ký suy tưởng đến năng lực tự học và sự phát triển kiến thức ngữ nghĩa học của sinh viên = Impact of reflective journals on students’ learning autonomy and semantics knowledge development | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.