Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31801
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Thị Hoa Sen
dc.contributor.authorTrần, Văn Phước
dc.date.accessioned2023-12-12T08:09:39Z-
dc.date.available2023-12-12T08:09:39Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332947en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31801-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học Ngôn ngữ và Văn hóa - 2021 - no.2 - tr.199-213 - ISSN.2525-2674en
dc.subjectKhoa học Ngôn ngữ và Văn hóaen
dc.titleNhận thức của giáo viên tiếng Anh chuyên ngành về các bước xây dựng chương trình tại một số trường đại học trên địa bàn thành phố Hồ Chí Minh = ESP teachers’ perceptions of the curriculum development steps at some universities in Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
2525-2674V5S22021199.pdf934.17 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.