Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31756
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Tuyết
dc.contributor.authorPhan, Thị Thanh Hội
dc.date.accessioned2023-12-12T07:40:13Z-
dc.date.available2023-12-12T07:40:13Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332887en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31756-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.4G - tr.181-191 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleVận dụng mô hình dạy học đảo ngược trong dạy học phần tiến hóa - sinh học 12 = The competance- based approach in Teacher training at HNUE nowadays Using flipped classroom model in teaching Evolution - Biology grade 12en
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157V66GDS4G2021181.pdf410.51 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.