Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31714
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bích Nhi
dc.date.accessioned2023-12-12T07:40:01Z-
dc.date.available2023-12-12T07:40:01Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332839en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31714-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học Ngôn ngữ và Văn hóa - 2021 - no.2 - tr.177-186 - ISSN.2525-2674en
dc.subjectKhoa học Ngôn ngữ và Văn hóaen
dc.titleNhận thức của sinh viên về phát triển tính tự chủ trong học tập qua phương pháp giảng dạy dự án: trường hợp nghiên cứu của sinh viên chuyên ngành Anh văn tại trường Đại học Cần Thơ = Students’ perceptions towards the development of learning autonomy via project-based learning: a case study of English majored students at Can Tho universityen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
2525-2674V5S22021177.pdf516.96 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.