Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31338
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Xuân
dc.contributor.authorLê, Thị Kiên
dc.date.accessioned2023-12-12T07:33:43Z-
dc.date.available2023-12-12T07:33:43Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329508en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31338-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Hồng Đức) - 2021 - no.54 - tr.157-174 - ISSN.1859-2759en
dc.subjectKhoa học (Đại học Hồng Đức)en
dc.titleGiải pháp hoàn thiện hoạt động marketing của Công ty cổ phần bia Hà Nội - Thanh Hóa = Solutions to complete marketing activities of Ha Noi - Thanh Hoa beer joint stock companyen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv382S542021157.pdf
  • Size : 551,55 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.