Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31122
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Quốc Cường
dc.contributor.authorVõ, Thị Xuân Quỳnh
dc.date.accessioned2023-12-12T07:32:40Z-
dc.date.available2023-12-12T07:32:40Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333472en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31122-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.120-134 - ISSN.2525-2267en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleTác động của đại sứ thương hiệu lên ý định mua của khách hàng tại Thành phố Hồ Chí Minh = The impacts of brand ambassadoron purchase intention among customers in ho chi minh city.en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv449V50S22021120.pdf
  • Size : 520,87 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.