Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31093
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLừng, Thị Kiều Anh
dc.contributor.authorLê, Thị Hồng Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-12T07:32:32Z-
dc.date.available2023-12-12T07:32:32Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333399en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31093-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.66-76 - ISSN.2525-2267en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng marketing 4.0 tại doanh nghiệp thương mại dịch vụ xuất nhập khẩu trên địa bàn thành phố hồ chí minh = Factors affecting the intention to use marketing 4.0 of import-export trading service enterprises in hcmcen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv449V51S32021066.pdf
  • Size : 563,91 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.