Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31092
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Thị Kim Loan
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Hiền
dc.date.accessioned2023-12-12T07:32:32Z-
dc.date.available2023-12-12T07:32:32Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333396en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31092-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.54-65 - ISSN.2525-2267en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleNhững yếu tố thúc đẩy và kìm hãm ý định mua thực phẩm hữu cơ của người tiêu dùng tại thành phố Hồ Chí Minh = Facilitator and inhibitor factors for the organic food purchasing intention of consumers in Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv449V51S32021054.pdf436.5 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.