Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31085
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Thành Khoa
dc.contributor.authorHồ, Nhật Anh
dc.date.accessioned2023-12-12T07:32:31Z-
dc.date.available2023-12-12T07:32:31Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333390en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31085-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.43-53 - ISSN.2525-2267en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleẢnh hưởng của mạng xã hội facebook đếnthái độ mua hàng trực tuyến của giới trẻ trong thời kỳ chuyển đổi số = The impact of facebook on young customers’ buying attitudein the digital transformationageen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv449V51S32021043.pdf462.27 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.