Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30936
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thu Thảo
dc.contributor.authorNguyễn, Quốc Cường
dc.contributor.authorLê, Thị Nhung
dc.date.accessioned2023-12-12T07:31:44Z-
dc.date.available2023-12-12T07:31:44Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333225en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30936-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học công nghệ và thực phẩm - Đại học Công nghiệp Thực phẩm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.3 - tr.100-114 - ISSN.0866-8132en
dc.subjectTạp chí khoa học công nghệ và thực phẩm - Đại học Công nghiệp Thực phẩm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleNhân tố tác động đến ý định sử dụng dịch vụ mobile banking của khách hàng tại ngân hàng tmcp sài gòn (SCB) = The factors affecting customer’s intention to use mobile banking of saigon commercial bank (SCB)en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv473V21S32021100.pdf487.26 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.