Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30914
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thùy Trang
dc.contributor.authorPhạm, Thị Bình
dc.contributor.authorĐặng, Thị Oanh
dc.date.accessioned2023-12-12T07:31:38Z-
dc.date.available2023-12-12T07:31:38Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333196en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30914-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.5 - tr.217-225 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleHiệu quả của dạy học vi mô: phát triển kỹ năng tổ chức dạy học gốc cho giáo viên hóa học trước khi phục vụ = Effectiveness of micro teaching: developing stem teaching organizing skills for pre-service chemistry teachersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS052021217.pdf
  • Size : 196,53 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.