Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30912
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Lượng
dc.date.accessioned2023-12-12T07:31:38Z-
dc.date.available2023-12-12T07:31:38Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333188en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30912-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.5 - tr.199-208 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleQuy trình đề xuất cho việc đánh giá chất lượng giáo dục trung học phổ thông = Proposed procedures for the high school education quality assessmenten
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157V66GDS052021199.pdf165.8 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.