Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Mai Hương
dc.date.accessioned2023-12-12T07:31:37Z-
dc.date.available2023-12-12T07:31:37Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333171en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30904-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.5 - tr.141-149 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleQuan điểm của giáo viên về quản lý hành vi của học sinh - nghiên cứu điển hình tại các trường tiểu học tư thục ở Hà Nội = Perspective of teachers on student behavior management – case study at private primary schools in hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS052021141.pdf
  • Size : 261,79 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.