Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30876
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bùi, Thị Thanh | |
dc.date.accessioned | 2023-12-12T03:32:33Z | - |
dc.date.available | 2023-12-12T03:32:33Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277561 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30876 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Quản lý Giáo dục - 2020 - no.1 - tr.75-79 - ISSN.1859-2910 | en |
dc.subject | Tạp chí Quản lý Giáo dục | en |
dc.title | Quy trình mô hình hóa toán học trong dạy học bất đẳng thức cho học sinh trung học phổ thông = The mathematics modeling process for teaching Inequality to high school students | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.