Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30658
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-12T03:31:36Z-
dc.date.available2023-12-12T03:31:36Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=279363en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30658-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2020 - no.25 - tr.23-28 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleYêu cầu của việc dạy học đọc hiểu văn bản đa phương thức trong môn Ngữ văn.en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489S252020023.pdf
  • Size : 597,49 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.