Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30630
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Mỹ Hạnh
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Ninh
dc.date.accessioned2023-12-12T03:31:28Z-
dc.date.available2023-12-12T03:31:28Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=279331en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30630-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2020 - no.3 - tr.193-202 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệen
dc.titleĐào tạo giáo viên lịch sử ở các trường đại học sư phạm theo hướng phát triển năng lực đáp ứng chương trình giáo dục phổ thông mới - Nhìn từ kinh nghiệm nước Cộng hòa Pháp = Training history teachers at pedagogical universities from the orientation of improving students’ capacity to satisfy the new program of high school education – a view from the experiences of the republic of Franceen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv178V225S32020193.pdf308.31 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.