Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30619
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Khánh Linh
dc.date.accessioned2023-12-12T03:31:25Z-
dc.date.available2023-12-12T03:31:25Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=279318en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30619-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2020 - no.3 - tr.95-101 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệen
dc.titleTác động của tương tác thực tế tới động lực học tập của sinh viên trong môn học và những vấn đề liên quan = The impact of augmented reality on learners’ motivation in a reading classroom and related problemsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv178V225S32020095.pdf321.51 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.