Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30497
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Châu Giang
dc.contributor.authorTrịnh, Công Sơn
dc.date.accessioned2023-12-12T03:29:48Z-
dc.date.available2023-12-12T03:29:48Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278614en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30497-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.4 - tr.153-166 - ISSN.2354-1067en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleRèn luyện kĩ năng thiết kế và sử dụng tình huống dạy học tích hợp trong môn toán ở tiểu học cho sinh viên ngành giáo dục tiểu học = Training the primary education students the skill in designing and using integrated teaching situations in mathematicen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V65S42020153.pdf486.87 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.