Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30481
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Xuân Trường
dc.contributor.authorHuỳnh, Gia Bảo
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thùy Lan
dc.date.accessioned2023-12-12T03:29:43Z-
dc.date.available2023-12-12T03:29:43Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278577en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30481-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.1 - tr.192-203 - ISSN.2354-1067en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleThiết kế bộ công cụ đánh giá năng lực tự học cho sinh viên thông qua dạy học theo dự án trong học phần hóa học đại cương vô cơ ở trường Cao đẳng Y tế = Designing tools for evaluation of students' self-learning capacity through project based learning in general chemistry- inorganic in medical collegeen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V65S12020192.pdf
  • Size : 654,42 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.