Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30477
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Diệu Linh
dc.contributor.authorNguyễn, Huyền Trang
dc.contributor.authorDương, Thị Yến
dc.date.accessioned2023-12-12T03:29:42Z-
dc.date.available2023-12-12T03:29:42Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278574en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30477-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.1 - tr.163-172 - ISSN.2354-1067en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleMột số hạn chế trong bài tập đánh giá năng lực thực nghiệm của sinh viên sư phạm vật lý và cách khắc phục = Some limitations of the assessment tasks for experimental competence of physics teacher student and the solutionsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157V65S12020163.pdf639.75 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.