Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30477
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Diệu Linh
dc.contributor.authorNguyễn, Huyền Trang
dc.contributor.authorDương, Thị Yến
dc.date.accessioned2023-12-12T03:29:42Z-
dc.date.available2023-12-12T03:29:42Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278574en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30477-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.1 - tr.163-172 - ISSN.2354-1067en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleMột số hạn chế trong bài tập đánh giá năng lực thực nghiệm của sinh viên sư phạm vật lý và cách khắc phục = Some limitations of the assessment tasks for experimental competence of physics teacher student and the solutionsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V65S12020163.pdf
  • Size : 639,75 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.