Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30466
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thế Dũng
dc.contributor.authorTrần, Thị Hằng
dc.contributor.authorNgô, Tứ Thành
dc.date.accessioned2023-12-12T03:29:39Z-
dc.date.available2023-12-12T03:29:39Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278541en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30466-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.1 - tr.47-55 - ISSN.2354-1067en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleMột số nghiên cứu bước đầu về đánh giá năng lực tích hợp công nghệ trong giảng dạy của giáo viên, dựa trên khung TPACK = Some inital findings on teachers’ technology integration competencies based on the TPACK frameworken
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157V65S12020047.pdf558.05 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.