Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Phương Linh
dc.date.accessioned2023-12-12T03:29:05Z-
dc.date.available2023-12-12T03:29:05Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278589en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30325-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.560 - tr.46-48 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Áen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua sản phẩm bột ăn dặm cho trẻ em trên thị trường Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S5602020046.pdf
  • Size : 212,76 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.