Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30311
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Mạnh Cường
dc.date.accessioned2023-12-12T03:29:02Z-
dc.date.available2023-12-12T03:29:02Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278312en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30311-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.560 - tr.19-21 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Áen
dc.titleNguồn vốn con người và cải cách giáo dục Việt Nam: Định hình triết lý giáo dục Việt Namen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5602020019.pdf199.97 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.