Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30287
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Bảo Hương
dc.date.accessioned2023-12-12T03:28:57Z-
dc.date.available2023-12-12T03:28:57Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277659en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30287-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.556-557 - tr.7-9 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Áen
dc.titleMô hình và các yếu tố ảnh hưởng đến quản trị quan hệ khách hàng của doanh nghiệp sản xuất và kinh doanhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S556-5572020007.pdf
  • Size : 212,62 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.