Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30024
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTS, Lý Hải Băng
dc.contributor.authorTS, Nguyễn Thúy Anh
dc.contributor.authorThS, Mai Văn Chiến
dc.date.accessioned2023-12-12T03:26:27Z-
dc.date.available2023-12-12T03:26:27Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=281020en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30024-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesGiao thông vận tải - 2020 - no.5 - tr.75 - 80 - ISSN.2354-0818en
dc.subjectGiao thông vận tảien
dc.titleNghiên cứu tối ưu hóa mạng nơ-ron nhân tạo để dự đoán sức kháng cắt của dầm bê tông gia cố thép sợien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVb12S52020075.pdf
  • Size : 307,37 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.