Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30018
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorThS, Nguyễn Đức Hiếu
dc.contributor.authorPGS, TS Trần Thế Truyền
dc.date.accessioned2023-12-12T03:26:25Z-
dc.date.available2023-12-12T03:26:25Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=281013en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30018-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesGiao thông vận tải - 2020 - no.5 - tr.43 - 46 - ISSN.2354-0818en
dc.subjectGiao thông vận tảien
dc.titleẢnh hưởng của tải trọng xe quá tải đến phân bố các vùng nứt trên kết cấu nhịp cầu bằng bê tông cốt thépen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVb12S52020043.pdf369.08 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 29, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 29, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.