Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30018
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorThS, Nguyễn Đức Hiếu
dc.contributor.authorPGS, TS Trần Thế Truyền
dc.date.accessioned2023-12-12T03:26:25Z-
dc.date.available2023-12-12T03:26:25Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=281013en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30018-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesGiao thông vận tải - 2020 - no.5 - tr.43 - 46 - ISSN.2354-0818en
dc.subjectGiao thông vận tảien
dc.titleẢnh hưởng của tải trọng xe quá tải đến phân bố các vùng nứt trên kết cấu nhịp cầu bằng bê tông cốt thépen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVb12S52020043.pdf
  • Size : 369,08 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.