Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29773
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKS, Lê Hoài Nam
dc.contributor.authorThS, Hổ Khắc Hạnh
dc.contributor.authorTS, Nguyễn Thị Cẩm Nhung
dc.date.accessioned2023-12-12T03:25:16Z-
dc.date.available2023-12-12T03:25:16Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=280960en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29773-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesGiao thông vận tải - 2020 - no.3 - tr.59 - 62 - ISSN.2354-0818en
dc.subjectGiao thông vận tảien
dc.titleTối ưu hóa hình học và trọng lượng cầu giàn thép quy mô lớn sử dụng thuật toán tối ưu hóa bầy đànen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVb12S032020059.pdf
  • Size : 245,53 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.