Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29637
Title: Các yếu tố tác động đến lòng tin của người mua hàng trực tuyến trên sàn thương mại điện tử ở Việt Nam
Authors: Trần, Văn Hưng
Lê, Nguyễn Bình Minh
Võ, Thị Ngọc Liên
Keywords: Nghiên cứu kinh tế
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Nghiên cứu kinh tế - 2020 - no.1 - tr.19-27 - ISSN.0866-7489
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278461
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29637
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv130S12020019.pdf473.27 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.