Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29235
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Hoài Trung
dc.date.accessioned2023-12-12T03:19:46Z-
dc.date.available2023-12-12T03:19:46Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278298en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29235-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.3 - tr.520-526 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleThiết kế hoạt động mô hình hóa toán học trong dạy học quan điểm "xấp xỉ x" của khái niệm giới hạn hàm số. = Designing mathematical modelling activities in teaching viewpoints “approximate X” of the concept of limit functionen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V17S32020520.pdf
  • Size : 930,24 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.