Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29220
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐào, Thị Duy Duyên
dc.contributor.authorĐinh, Thảo Quyên
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bích Hồng
dc.date.accessioned2023-12-12T03:19:41Z-
dc.date.available2023-12-12T03:19:41Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278217en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29220-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.2 - tr.329-340 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleThực trạng quá trình chọn ngành sư phạm của sinh viên năm thứ nhất trường Đại học Sư phạm Thành phố Hồ Chí Minh. = The choice of pedagogy major by freshman at Ho Chi Minh city university of educationen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V17S22020329.pdf
  • Size : 353,98 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.